دكوراسيون سنتي و آشنايي با 5 عامل تاثير گذار در اين سبك

طراحي دكوراسيون داخلي لوكس و زيبا

طراحي دكوراسيون داخلي منزل به شيوه لوكس و مدرن بسيار اهميت دارد و بهتر است براي طراحي داخلي منزل از طراحي دكوراسيون داخلي لوكس و زيبا بهره گرفت.

در طراحي دكوراسيون كامل خانه, ايده هاي متنوعي جهت طراحي دكوراسيون داخلي وجود دارد. فاكتورهاي مختلفي در طراحي دكوراسيون داخلي در نظر گرفته مي شود كه چيدمان وسايل, انتخاب رنگ هاي متناسب با يكديگر و … از جمله آن ها مي باشند. در اين مطلب ايده هاي مدرن و شيك از دكوراسيون داخلي لوكس را بررسي مي كنيم. امروزه براي طراحي دكوراسيون داخلي لوكس از فاكتورهاي زيادي استفاده مي شود. نورپردازي, هماهنگي و تناسب رنگ وسايل با رنگ منزل و نحوه چيدمان آن ها از جمله اين فاكتورها مي باشند. علاوه بر موارد بيان شده, طراحي دكوراسيون داخلي بايد با توجه به فضاي آن صورت گيرد.

يكي از فاكتورهاي بسيار مهم در طراحي دكوراسيون داخلي, نورپردازي است. نورپردازي علاوه بر جذاب كردن فضاي منزل, سبب روشني و جلوه بخشيدن به اشياء مي شود. تصاوير زير نمونه هايي از دكوراسيون داخلي لوكس با استفاده از نور پردازي را نشان مي دهد.
يك پالت رنگ ساده اما غني به سادگي مي تواند فضاي دكواسيون شما را منحصر به فرد كند، اگر دوست داريد دكوراسيوني به سبك شاهزاده ها داشته باشيد پيشنهاد من به شما انتخاب رنگ هاي اعياني است كه به خوبي مي توانيد با آنها دكوراسيون لوكس و كم هزينه داشته باشيد.

براي داشتن يك دكوراسيون لوكس نيازي به خريد يك چلچراغ اعياني نداريد! كافي است يك نورپردازي ايده آل داشته باشيد و آن را با يك آباژور و لوستر خاص تركيب كنيد تا ظاهري محسور كننده به فضاي شما ببخشد!

از ديگر فاكتورهاي مهم در طراحي دكوراسيون داخلي لوكس و مدرن, تناسب رنگ ها مي باشد. تناسب رنگ سطوح و ديوارها با وسايل مي تواند جلوه زيبايي به فضاي داخلي خانه ببخشد. ديوارها و سطوح با رنگ ها و شكل هاي مختلفي طراحي مي شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.